Julshopping?

Var på stan med snake (Jakob) igår för att julhandla. Han hittade julklappar till typ alla, själv köpte jag mig en julklapp till mig själv. Nämligen ett shampo och balsam för ett rabatterat julpris 250kr. Är dock rätt mkt för en låntagande student. Dock tror jag mitt hår kommer må bra av det för det blir alltid torrt o jävligt på vintern! Dessutom sa frisören att hon fick en "wow" upplevelse när hon använde den så det fick jag gå efter..

Har blivit besatt av att ta bilder på allt ja skriver om nu verkar det som. Kan nog behövas komplettera för mitt usla skrivande.


I och med att jag köpte denna julklapp bidrog jag med lite pengar till barn i Afrika också. Står bla på förpackningen "Your purchase feeds a hungry child".  =)


********* ********** ********* *************** ********* ********* **********

På skolan brukar det alltid stå folk o promota olika saker, tidningar osv. Oftast då skoltidningar. Men denna gång var det lite roligare tidningar som man fick gratis. Ska nog bädda ner mig och läsa lite granna! Förövrigt blir helgen mycket lugn och det ska bli såå skönt!





Over and out

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh snart kommer du hem baby ;D

Shit, 250kr för ett shampoo och balsam ! jag köper de för typ 10 kr ;) hahah

2008-12-13 @ 10:35:35
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Ja du Boden is next for you! Ta en massa bilder så man får se.

2008-12-18 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0