Smålandsstenar

Den hålan kan man bocka av på listan att man besökt :)
Var hos Hateme i helgen o bodde där med hennes familj. Kunde äntligen ge henne linnet som jag köpte till henne i Berlin, och Martina här är fotobeviset på hur den satt som en smäck!



Vi tog det mest lugnt, kollade på tv, drack julmust und icetea vilket var riktigt nice. Bara lite chill lixom. Var om en sväng till Gislaved o käkade på restaurang, kikade även på lite affärer men inte så stort utbud av shopping så på söndagen drog vi till Gekås, Ullared och handlade lite. Har även lärt mig ett par ord till på albanska, det går framåt. Nu orkar jag inte skriva mer, klockan är mkt o mina ben möra. Här kommer lite bilder från helgen. Se och lär!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh vad ni är fina mina små sockertoppar ! ;D

2008-12-11 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0