Inte så kaxig längre

Inte för att ja var de innan heller, men eftersom att jag fick VG på ekonomistyrningstentan så kände jag, wow jag kanske är bra på ekonomi.. tills mikroekonomin tog över. Jag ska sluta klaga på mikron men det känns bara mer o mer hopplöst för var dag som kommer och på tisdag är de tenta! Fick reda på den verkliga statistiken, vår mikro lärare sa idag att 80% inte klarade tentan förra året. Eftersom att jag inte är någon einstein precis så känner jag doften av bokstaven U..




Jag har slut motivation för i år, nu vill jag bara ha jul, glögg och pepparkakor! (och mina kära gamla goa vänner, familj) allt sånt som känns så viktigt inför jul. men ärligt talat veckorna går så sjukt snabbt så snart är jag hem till Boden :) Och efter jul o nyår blir de flytt till campus så de ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi ska bli så mysigt när du kommer hem, då ska vi ta oss en glögg och pepparkakskväll med en massa tända ljus och bara mysipysa :D Har dock tjuvstartat med båda två :P hihi busigt va ?!



2008-11-25 @ 23:07:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Buqe

nästa vecka ses vi igen!!! =)

2008-11-27 @ 13:34:56
Postat av: Maja

måste ta en myskväll när du kommer hem! du jag och martina (:

2008-12-02 @ 21:00:19
URL: http://majanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0