00.15

Ska försöka uppdatera lite oftare, och då skriva lite mindre text, blir enklare så, och då slipper vissa martinor o mammor påminna mig om uppdatering!

Hur som haver, idag har jag haft lite räkneövningar på skolan i en timme, från 13-14. Sedan satt jag o Reesi i bibblo o pluggade lite ekonomistyrning tills 21.40, känner mig hyfsat duktig idag : ) Fast det är låångt ifrån vad jag har kvar att plugga till tentan, nåja blir ingen fest i helgen så då kan jag koncentrera mig lite mer på plugget.känns skönt på ett sätt.

Imorgon äre föreläsning från 10.15-12.00. Sedan blire väl att luncha o sedan plugga i bibblo till 17.15 då de är handbollsträning!

Såpp, det var kort o koncist. Nu ska jag dricka lite vatten!

Måste bara visa upp en bild på mina älsklingar,
efter kotler dock , han e gud..;P hehe.



Kommentarer
Postat av: Martina

Annars får du ju komma på avskedsfest hos mig på lördag vettja ;) hihi

2008-10-16 @ 09:29:42
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0