babi på besök :)

Ta mig bort från arabbyn nu!!!
Ja här om natten vaknade man av ett pank puff ljud, då tänkte ja att nu har någon skjutit ihjäl ngn annan. fortsatte sova och dagen efter fick jag veta att det var någon bomb i någon trappuppgång där några fönster hade sprängts osv..

Men så kan det gå, lite action ska väl ta plats också!

Har tränat på rätt bra nu i veckan, sprang i söndags sedan handbollsträning mån,tis o idag. : ) riktigt skönt må ja säga. Dock känns det ibland si sådär med handbollen, att hitta tid för de + att hinna med att plugga o sådant. Känner ofta att de skulle vara skönt att bara slippa gå till handbollsträningarna men väl där så är de kul. Men får vänta o se hur skolan utvecklar sig oså.

Oooo Martina hur ska jag klara mig när du åker till us of a ett helt år?! ingen martina att komma hem till i jul :( buhu. Men jag hoppas att du kommer trivas där borta, och familjen verkade ju bra. Som sagt, de hade ju skype! hehe. But I will sure miss you..

En roligare grej är att min kära granne från boden (numer karlstad) kommer ner till Växjö imorrn kring 12 snåret!!!! =) ska blir helt underbart att träffa någon man känt hela sitt liv och bara vara lixom. blir en hel helg med Marran så då ska vi väl käka på restaurang o shoppa osv. golden old days! o sedan parrty på kvällen såklart, á la Växjö-style.

Men för att hon inte ska vända vid dörren imorrn så bör jag städa undan o fixa till lite nu!

puss på alla och på livet som är fullt av överraskningar.


Ps. Lever inte bara på nudlar :)           Såp, då var handbollen på G. Lämnar sina spår!
                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Martina

Aww jag har typ redan börjat få hemlängtan !! haha men då får vi bara längta ännu mera efter varran och sen när vi väl återförenas så kommer vi ha skoj skoj och du slipper en martina som hela tiden tjatar om hur dålig hon är på engelska :D hihi ett bekymmer mindre här i världen lixom !!! Du bist my best :D älskar dig !

2008-10-02 @ 23:44:28
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Btw, det där med bomben var ju lääääskigt !! och inte har du berättat nå om det !

2008-10-02 @ 23:45:48
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know, super skoj ska det bli :D haha det är dem nog säkert, Laurie är ju över social så dem borde ju vara nå liknande :P ahha

2008-10-06 @ 19:30:57
Postat av: Martina

Oj de var ju iaf från mig det förra inlägget OCKSÅ !!! Meeeen Elin, jag vill ha ett nytt inlägg NU !!! när jag åker vill jag ha minst 5 inlägg i veckan så jag vet vad du håller på med.. även om du inte gjort något :P ahha

2008-10-08 @ 21:59:16
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0