Ekonomihelgen

Ja nu ska jag skärpa mig. fler uppdateringar bör ske, jag vet.

Hade ju marran här förra helgen vilket var mycket trevligt : ) hon kom på fredagen o så lunchade vi på stan o sedan drog hem till mig. på kvällen var det utgång på stallarna. Lördagen så vandrade vi runt på storgatan i växjö, lite shopping oså. sedan kollade vi på handbollsmatch, laget som jag tränar med alltså växjö HF-Kalmar. förlorade med 25-20. sedan vare hem o duscha o laga gomiddag, mmm..sedan göra sig i ordning för på kvällen var de fest igen, fast denna gången på sivans! så de var inte mycket dötid vi hade under den helgen. sedan lämnade hon mig ensam på söndagen kring 15 snåret :/ men kul hade vi iaf!! Vad annat var förväntat när B1 o B2 är på G (?!)



Denna helgen har varit ekonomihelgen (EHVS) ekonomihögskolan vilket innefattar program som civilekonomer,marknadsförare, enterprising and business development o PIB, vad det nu står för. nånting med butiksinredning o kommunikation?.. nåväl.. onsdagen innefattade dodgeball på kvällen, var inte med o spelade men kollade på ett tag, torsdagen var de white night på sivans alltså allt i vitt, de va skoj.



Fredagen var finsittning men de var ja inte med på. Utan jag satsade ist på overallisen, så igår drog vi på våra fina illgröna overaller o drog till stenladan där de bjöds på mat o lite aktiviteter på scen..sedan vare mellanfest o sedan fest på stallarna.





Har inte någon föreläsning imorgon men måste dock plugga rätt mkt eftersom att de är tenta i ekonomistyrning om 2 veckor!!! hjälp,.


idag har jag inte gjort mkt alls må ja säga, välbehövligt.


Juste har hämtat ut min kära underbara cykel!! :)) den kostade i vanliga fall 4200 kr, så man kan väl säga att jag fick en sisådär 4180 kr rabatt! ha ha. Se på en sån skönhet! (den gröna såklart)


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh vad kul med lite bilder och en uppdatering :) det har jag väntat på allt för länge ! puss

2008-10-13 @ 09:54:25
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0