Tenta n' stuff

Wow, i fredags skrev jag min första tenta någonsin! vilken grej, haha. Iaf, hade tenta i ekonomistyrning, alltså mycket budgetar o räkneövningar men även  fakta också, vilket var lite förvirrande  eftersom att jag visste inte riktigt vad jag skulle lägga vikten på när jag skulle plugga inför tentan. Nu i efterhand skulle jag nog lagt ner mer tid på rökneövningarna.. suck..men med lite tur så ska jag nog ha fixat tentan, men de är omöjligt att veta känns det som.
Satt o skrev från 08.00 till cirkus 10.30 o efter det vare hem o sedan förbereda sig för tentafest!!

Förfest blev det sedan hos Reesi kring 18.30 snåret, det var jätteroligt :) sedan drog vissa till stenladan o vissa till stallarna..har tyvärr inga bilder att ladda upp. men kanske kan luska fram några bilder av jennifer eftersom att hon var paparazzi den kvällen :P

Lördagen jobbade vi på marknadsplanen och samma gjorde vi idag! så mycket mer än så har inte alls hänt i helgen . Vi har inlämningen på tisdag och redovisningen på fredag så det kommer att vara fullt upp i veckan också!



Nu är det verkligen verklighet, min kompis sedan barnsben ska dra sig kos. kaputt.bort.fly fältet lixom. vartdå? jo, us of freakin' a . hehe men gummsan kommer nog få jätteskoj :)

Vi som blondiner ;)



Pusspuss;-*

Kommentarer
Postat av: Martina

That was a really blond moment ;)

Usch så hemskt det lät när du skrev att jag skulle fly fältet, jag kommer ju som sagt hem om ett år :) Lite klokare, lite snyggare men fortfarande samma gamla Martina :D Kommer dock sakna dig apmycket !

2008-10-26 @ 20:09:33
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Martina in the US

Polisbilden fixad och klar ;) hahaha pussinussi

2008-10-30 @ 02:43:57
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha aaa, fast dock var bilden bara pa honom och inte pa oss bada :P men han vad skojj !

2008-10-31 @ 04:32:51
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0