Cross the boarder into the big BAD world!

Nu har jag officiellt min första blogg! Efter många om och men + mycke tjat från Martina så blev det verklighet.

Oj har mycket att skriva nu, eller egentligen inte mycket (viktigt) alls.

Flyttlasset avgick från Boden 22 aug kring 10 tiden med ett stort släp + 4 själar. Det blev alltså en rätt lång bilresa ända ner till Växjö. Vi åkte dock inte direkt till växjö utan fredagnatt sov vi över i Gävle på hotell, mmm, hotellfrulle : ) sedan bar de av mot Karlstad där vi blev av med lite balast i form av broder. Hälsade även på min kära granne Marina, de va ett trevligt återseende eftersom att de va typ 3 v sedan vi träffades sist.

Brummade iväg mot Växjö på söndag morgon och kom fram några timmar senare.

25 Augusti började nollningen och vi delades upp i grupper och min grupp var raggare under hela veckan i princip. Under veckan tog aktiviteter som volleyboll,lekar, finsittning, overallsittning plats. Helt galet roligt var det : )

Ja och 1 september började jag läsa civilekonomprogrammet på Växjö universitet, wihoo! så föreläsningarna har dragit igång och vi har även hunnit ha 2 duggor, puh. Jobbar även på en marknadsplan samtidigt. Nej ursch vilket tråkigt inlägg, de va riktigt tråkigt. Men o andra sidan första inläggen brukar alltid vara fyllda med mycket och tråkig fakta.

Men mitt i allt pluggande så drog vissa från klassen igår efter duggan in i en buss och fördes iväg mot hemlig ort. Med liggunderlag o pläd i högsta hugg hamnade vi i en by som hette Agunnaryd, väldigt gemytligt. Ja, när vi kom dit fick vi korv(vilket var niice eftersom att ja var på gränsen till svält vid de lagret) sedan vare lite lekar o sittning.. (:



Ne nu får de vara nog, men glöm inte att kolla noga nästa gång ni ska köpa toalettpapper för risken finns att ni kommer hem med ett 4-pack hushållspapper istället. Riktigt klantigt också om de händer två gånger.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahhahahahahahah köpte du hushållspapper TVÅ gånger ???? :D klant

2008-09-13 @ 23:02:14
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Hehe men har du skaffat blog!! Nice =]

haha 2 ggr!? :P

2008-09-16 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0