Grön cykel

Idag var jag inne i Växjö centrum på någon gammal biograf tillsammans med andra studenter från växjö uni.. (visste egentligen inte riktigt vad det gick ut på förutom att för 20kr så fick man brunch och hade chans att vinna en cykel) Så det var ju garanterat prisvärt så varför inte lixom. Kring 11.45 mötte jag upp Björn (sthlm) där på storgatan och entrade stället, först var det lite tilltugg o sedan var det några som talade lite om Växjö kommun, smultronställen m.m. Sedan var det en komiker som drog skämt i 30 min. Hans norrlandsskämt var ju klockrena!



Nåväl sedan vare massa priser dom lottade ut, bla presentkort, några fula tygväskor m.m. Men alla kom ju dit för att de skulle lotta ut en massa cyklar. Och jag vann en cykel!! det var jättemånga som vann cyklarna.
Jag som har gått o klagat på cykeln jag hade med mig från Boden haha för den är för kass alltså, så detta är ju som en ferrari för mig : ) helt underbart!

Ska iaf hämta ut den på någon cykelaffär imorgon. Juste grön var den. Viktigt att påpeka. Troligtvis kommer en bild imorgon på den!




Kom ihåg att ingen kan få dig att känna dig underlägsen om du inte själv tillåter det.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ahhhhh vilket lyx att bara vinna cyklar sådär !!! grattis !! hihi

2008-09-15 @ 11:30:43
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: eglot

Jag vet,tack! det är ju amazingly awesome!! ;D

2008-09-15 @ 23:31:41
Postat av: Buqe

haha Wicked! Grattis!! Just det jag ska börja jobba nästa vecka =]

2008-09-16 @ 11:53:38
Postat av: Maja

ooh grattis! :P hoppas du har det bra i växjö (:

2008-09-16 @ 19:42:18
URL: http://majanorberg.blogg.se/
Postat av: Maja

härligt! ja men det förstår jag, när kommer du hem och hälsar på då? mjaa det går väl helt okej, hehe näe det har jag inte, kändes som att det var nyss jag började övningsköra, men ska väl skriva in mig på nån körskola snart! (:

2008-09-18 @ 22:01:05
URL: http://majanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0