Hahahandboll?

Juste glömde skriva att jag har börjat träna handboll. Med Växjö IF. Div.2.

Eller det är här dilemmat kommer in. De är rätt många spelare som "slåss" om en plats i den truppen och tidigare tänkte jag äsch då spela roll om jag kommer med eller inte. (De som inte kommer med får spela med typ 91:or) Men idag kände jag att det är det som gäller eller inget. Inte för att jag kommer sluta om jag inte kommer med, men får väl försöka kämpa mig in.(?)..
Jag har bara tränat 4 träningar nu och de ska ta ut truppen på tisdag, jag har ju i princip ingen chans att komma med. De är iaf seriepremiär mot Malmö på söndag som jag förstås inte fick följa med på. Så jag får helt enkelt hitta på nå fuffelns i Växjö ist ;)

Ne men nu borde jag plugga lite nu, har haft en föreläsning idag på tre timmar och vad den egentligen handlade om är för mig fortfarande en gåta. Haha tyckte synd om alla som va ute dagen innan, de måste vart rätt döda. Har en föreläsning imorgon från 13.15-15 (överkomligt) fast från 11-13.15 blire att finslipa och fortsätta med marknadsplanen.

Sedan blir det nog mest troligt utgång imorgon ;D (alltså här i Växjö hänger man alltid på campus när det är "utgång" för det finns några studentpubar el va man ska kalla det där studenterna hänger) Så de e naaaijs.



Förresten Hateme gummsi lummsi, du börjar jobba om en vecka, visst var de så?! du får bli min sugarmama, hahaha. Inte illa, värsta jobbet ;D stolt över dig!


Var bara tvungen att lägga upp en bild här (grannen o jag i Karlstad) hemma i hennes crib.

 


Glöm inte att även ett högt torn börjar vid marken.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh vad kul med handboll :) klart dem kommer vilja ha med dig i laget :D

2008-09-19 @ 12:25:04
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0