Simlpy

Juste, tänkte vara duktigt i söndags att skriva lite blogg, men så bra gick det med det..

I fredags var det iaf utgång. Förfest hos en i vår klass som heter Maria, mest marknadsförare där men det var jättetrevligt :) Sedan drog jag Jennifer och hennes pojkvän till stallarna,  men vilken kö de va där. Kul hade vi iaf den tid vi hann va där inne!
Övriga helgen innehöll mycket sömn och marknadsplan.

Idag har jag skrivit min 3:e o sista dugga i marknadsföring. Hoppas ja klarade den, man kan aldrig vara säker men definitivt lättare än vad jag trodde den skulle vara med tanke på att de vart så mkt på engelska de senaste gångerna.

Blir ingen "duggafest" ikv, men imorgon kan de tänkas bli festligheter. Den som lever får se.

Nu håller jag på att baka matbröd iaf. Jag har blivit en rejäl husmor på senaste tiden (eller om man ser till vissa delar iaf) städningen är mindre kul.


Lite bilder från i fredags.


                                                                                                                  
Jennifer sjunger med inlevelse ;D
                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Martina

puss på dig !

2008-09-23 @ 22:17:58
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0