En måndag

Har insett att man kanske inte bara ska blogga när man har några världsnyheter att dela med sig. För då är det lixom ingen idé att jag har någon blogg. Men vi kör på iaf!!

Idag har jag inte haft någon föreläsning, har bara de på tisdag och torsdag denna vecka. Har dock suttit i bibblan o pluggat lite några timmar. Sedan har jag o Jennifer tränat handboll! Skönt att träna, känner mig så jädra lat ibland bara o de mår jag inte bra av. Ska även träna imorgon=)

Jag rekommenderar att alla skaffar sig ett bodyguard-spray som ska flytta till Växjö för här händer det mucho kriminella grejos! (ett spray som man använder på förödaren för att spruta i ögonen, vilket resulterar i att den idioten som anfaller får gå runt med röd färg i ansiktet några dagar)..Typ sådär;
  & sprayen ;

Igår tror ja de va hade en 21-årig tjej vart ute och rastat hunden då de kommit två killar och rånat henne, men när hon inte ville ge ifrån sig grejerna hade dom bundit fast hunden vid ett träd och dragit av hennes jacka och byxor. gaah så onödiga tröga idioter! Tur att Jennifer har ett sådant spray, så när jag är i hennes närvaro känner jag mig måttligt säker haha : )

Annars fungerar min nya dator rätt bra, fast ljudet är sämst så jag ska nog fixa högtalare någon gång. & att ha en tv nu är ju helt underbart! =)

Har även vart på kick-off för att jag ska bli representant för ekonomihögskolan i växjö (EHVS) vilket innebär att besöka mässor o dylikt och prata om allt här. Lyckades få med Jennifer också så de blir nog skoj! Vi hade först på dagen en schnubbe som pratade om lite företagsamhet o lite allt möjligt sedan hade vi middagsbuffé på kvällen.

Här är lite bilder jag snott från kvällen:

                 


00.12 Good nighty folks

Kommentarer
Postat av: Martina

hihi spraya inte på mig om jag nångån skuulle kidnappa dig och ge dig en kraaam :D

2009-02-05 @ 12:49:23
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Wazza gums! Haha vi får ta och skaffa oss en sådan spray! Läskigt att det inte går och tvätta bort i några dagar.

2009-02-05 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0