Ge mig en bunt med pengar tack!

Åhh, nu är jag verkligen less på att vara student på många plan! orkar inte plugga. Men de värsta är att inte ha nå pengar, kan inte gå o shoppa, kan inte RESA!! den sista får jag nästan panik över. Vad ska jag nu ta mig till? & finanskrisen gör de ju inte lättare, flygpriserna verkar ju ökat markant i pris, speciellt Ryanair. Då är det bara att gå å lägga sig.

Ciao, Ciao.


Nej jag ska vara stark=) hade kunnat vara mycket värre.
Idag för övrigt har jag inte gjort mycket alls(villket ofta är typiskt guds vilodag) var iaf ute på en promenad till stan fram o tillbaks vilket gick snabbt eftersom Martina underhöll mig på telefonen i 2h! Nu glor jag på tv lite.


Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här. 
(Har fått en massa bra musik från Martina idag ; )  Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0