hungrig

Äntligen så är det min dag idag! inte min födelsedag. Men bara min dag! : )

Har skrivit omtenta i mikro2 idag, som förhoppningsvis gick vägen. Fick reda på statistiktentan idag vilket jag klarade, (chockad men sÅ glad) yäss.
Har förövrigt börjat med statistik 2 nu i veckan. Läraren är katastrofal! Helt sjukt opedagogisk och det jag är inte den enda som känner så. Tror det tom skulle vara något möte imorrn angående hans lärande. För fortsätter det så här kommer jag inte gå på någon föreläsning, får ju inget ut av det. Ska förövrigt beställa boken nu. & Snart käka! hungrighungrig.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh vad roligt att de gick så bra :D nästa vecka ska du få en fet kram av mig :) hihi

2009-02-24 @ 18:37:48
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är möte imorrn 9.15. Samling vid fikarum ett i ehv. kram H

2009-02-24 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0