Utbildningsdag

Igår var jag på utbildning 10-16 för representantuppdraget. Under den tiden var det 2 fika och en lunch. Typiskt vuxenvärlden, alltid fika. Myten besannades. ;P
Fick även en liten goodiebag, haha. En röd mini t-shirt som vi ska ha på oss med en knapp där de står Civilekonom.

 & en liten korthållare

Annars var det lite info om de olika programmen inom ekonomihögskolan och fusionen mellan Växjö universitet och kalmar. Ska bli Linnéuniversitetet 2010. Alltså kanske det kommer stå att jag läst på Linnéuniversitetet. Får se.

Som representant ska man delta på minst två saker. Jag och Jennifer ska troligtvis åka till UF-mässan i Göteborg och Gislaved.



Det är sol ute idag, underbart!
 men

ska
tvätta
snart.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken snygging! =)

2009-02-20 @ 11:48:13
Postat av: Buqe

haha Gislaved!??! For real?! Ni får passa er ungdomarna här är riktiga gangsters alltså! :P



Hur länge ska ni vara i gislaved? Sova över hos mig? Definitivt en fika tsm! =)

2009-02-25 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0