Latino night

Se upp folks, nu med mitt bruna hår och inövade salsa moves kanske ni en dag få se mig på ICE dansa så här
 

Tss mest troligt inte. Var iaf på Latino night på sivans igår, 40 spänn för tacos o en cider/öl + att man fick lära sig dansa salsa av duktiga salsadansare! de va skoj! =)

Idag har jag vart på föreläsning zzz, rätt svår. Sedan hem o gjort inget! kollat på tv..(ångest) fast sedan drog jag och tränade litte handboll. Satsar på morgondagen ist, har ingen föreläsning då så finns tid för tentaplugg.
Såg nyss på någon typ dokumentär/granskning på ettan om hur byar i norrbotten försvinner som typ Lakaträsk osv. Men gu va härliga alla gamla människor var som dom filmade, helt härliga. 80 åringar som va ute o skottade snö, och riktiga pistvakt-liknande gubbar! klockrent! känner att jag måste leva ut den norrlänningen inom mig som jag aldrig trodde fanns förut, för hur mysigt skulle de inte vara att ta en härlig skidrunda med apelsiner, mackor och varm choklad!? halstra korv och äta pinnbröd. missförstå mig inte, jag är inte ute efter vinter nu, jag vill ha sommar eller iaf vår såå mkt. Som sagt alla årstider har sin charm.

Med det sagt sätter jag . för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi jag har faktist varit sjukt sugen att åka ut med längskidorna och sätta sig och grilla nånstan.. dock har jag ingen som vill följa med ;(

2009-02-06 @ 11:41:09
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0