O' Splendid

Skäms på mig jag vet. Men det har inte gått så långt att de va två månader sen ja skrev, inte än. Vänta ett tag, låt mig först värma lite nyponsoppa med biskvier för att vara lite nostalgisk, tänker främst då på min underbara mormor  och morfar som tillsammans där uppe har de bra.

Be back in two..

Nu sitter jag här med en överhettad nyponsoppa. Skall strax hugga in! mm

Mångt o mycket har hänt sedan sist, firade jul uppe i Boooodn med snö o snälla människor som ja gillar=) Sedan kom ja tebax till växjö 6:e Jan då tentor o föreläsningar rullar runt i fina omlopp. Var i Karlstad o hälsade på och bodde hos marran, gamla grannen från bodn som numer pluggár där, och bror också! stannade i drygt en vecka, eller typ 5 hela dagar. Vi shoppade o shoppade, puh 2 par skor 2 klänningar lite lampa,bord till min nya lägenhet som ligger på CAMPUS! Så hej bröd och vatten.
Till råga på det så dog min dator när jag var såå nära på att köpa en 32 LCD tv, men det fick jag lägga åt sidan och istället köpa en ny dator. (Plötsligt händer det)

Det som är bra är att Jennifer o hennes kille har köpt en platt tv o ska sälja sin gamla tjock tv på 28 tum, rätt fräsch faktiskt o som Jennifer sa -"De är inge fel på den förutom att den är tjock", & det stämmer ju faktiskt mycket bra så ska försöka frakta över den till min lägenhet imorgon! : )

Har förresten blivit brunett på kuppen, blev helt enkelt less på att blondera mig hela tiden! till sommaren kommer jag vara blond men i dessa gråa växjö dagar kan de lika väl vara brunt!


Nu är min mage nöjd efter nyponsoppan o ska nog ta o dra sig till kojs för imorgon väntar en lång dag framför mig med bla statistik-plugg o shopping.


Goo natt på er

Kommentarer
Postat av: Martina

Äntligen ! :D Åhh jag vill se skorna och klänningarna ! men speciellt skorna, jag som blitt skogalning ;) mwihiii

2009-01-28 @ 10:44:53
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Har du blivit brunett!!! Picture please!

2009-01-29 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0