2,6kg vitkål

2009 är mitt år, det känner jag på mig. Det måste vara mitt år nu =) 
Just lyssnar jag på goo musik o knaprar på vitkål vilket leder mig till en fråga:
Vad som händer om en lärare slarvar bort en tenta?
Min är iaf på villovägar, än så länge.
Skulle kolla mitt resultat på anslagstavlan, nej mitt personnummer var inte där, kollade studentportalen, nej inte där heller. HAPP? Gick till studievägledaren men hon hade lagt in alla resultat hon fått, fick order att söka upp läraren. Som om han går att få tag på, nej han är jämt på villovägar. Så får helt enkelt skicka ett mail. Men vad händer om han inte skulle ha den?! Jag menar det finns ju underskrift på att ja skrivit tentan, men tvingas nog säkerligen skriva om den i sommar då.
Äsch vill inte ta ut något i förskott men de är ju rätt skumt. Sånt ska ju inte få hända.

Annars tror jag på en solig morgon imorgon vilket jag ser fram emot, då blir man så glad=)


kräm 


Kommentarer
Postat av: lala

man bli fisig av vitkål eglot, tänk på det din fjärt!

2009-09-14 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0