Jag vall inte :(

Har nyss lämnat av Martina på stationen. Känns tomt här nu, tråkigt.
Men hon hade större uppdrag i livet än att stanna här och hålla min hand : ) Hon ska ut i vida världen, till Barcelona. Med Maja.


Det är något som jag skulle vilja göra. Jobba och bo i Barcelona några månader. Skulle lätt följt med om jag inte pluggade, men nu är de som de är!
Känner mig som en sån där typisk amerikansk förälder som låter sina barn göra de som dom aldrig lyckades med i livet. Kommer därmen sitta här hemma o va helt lyrisk över att de har så kul hehe : ) fast jag antar att de är bättre än att sitta o va bitter!

Jag o Martina hade iaf jättemysigt när hon var här o hälsade på. Gjorde inget men ändå mycket.

      

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0