Latmask

 Ska bättra mig, MÅSTE bättra mig. Måste tränaa!
Hittar ingen tid just nu, eller prioritetar inte, dumt.
Idag har jag annars vart på 3 h föreläsning och annars suttit i bibblan tills 21.30.
Och så har jag haft arbetsintervju på telefon, sökt jobb inom vården i Boden som personlig assistent/hemtjänsten. Får se vad det blir, eller om det ens blir nåt. Man vet aldrig i dessa tider.

Har förresten en bild på mina fina blommor jag fick efter att vi vart på scen och presenterat bästa logotype. Har nog aldrig vart så glad att få en blomma haha : )

Men visst är de vackra!


Kommentarer
Postat av: Buqe

Oh va niceiga blommer! Kändes det att det gick bra på intervjun då?

2009-03-19 @ 10:48:46
Postat av: Anonym

nice blomma/er =) klarade du micron? hur känns det inför måndag nu då?

2009-03-19 @ 22:11:50
Postat av: ninafina

oj, det var från mig =)

2009-03-19 @ 22:12:24
URL: http://ninaojhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0