Men det gick väl ganska bra för dig?

Jag sitter här i ett smärre kaos, sådant kaos som det blir när de är tentaperiod. Då man inte har tid att städa, eller träna, eller laga mat eller tvätta. Då har man inte mycket tid till annat än plugg. Så nu när tentan är över ska jag ge rummet en face-lift  och boka tvättid och laga en massa mat o frysa in he he. Dessa vågor.
Har värdelöst lite att skriva, ibland undrar man om det ens är värt att skriva nåt. Är det lixom bättre att skriva ett par rader : hej hopp idag skiner solen och molnen är rosa. Gräset är grönt och grannarna tjuriga. Eller bättre att vänta en vecka för att skriva någonting vettigt. Tidigare körde jag mer på andra alternativet men jag forserar sakta men säkert mot första alternativet. I alla fulla fall, de resterande timmarna denna dagen ska bestå av mycket lugnt och ro, bara ta de lugnt och vara. Då är jag nöjd. Mycket nöjd.

Kommentarer
Postat av: ninafina

men du måste ju få veta det snart, han kan ju inte ha slarvat bort den, va retligt =(

du de där med att livet ligger efter för tillfället, jag har diskat, städat hela lägenheten och tvättat typ en miljon maskiner idag, blää.. så skönt o vara ledig en dag nu innan nästa kurs sätter igång. kändes det bra idag eller? själv så var det okej, men man fastnar ju alltid på någon fråga =(

2009-03-23 @ 18:47:43
URL: http://ninaojhage.blogg.se/
Postat av: Buqe

Det är ALDRIG värdelöst att skriva! Det finns många som vill läsa, tro mig!!!Puss!!!

2009-03-30 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0