Tvättmaskiner o lagom med träningsvärk



Alltså jag är en sån där person som blir asskraj för tekniska prylar, datorer, tvättmaskiner, verktyg. Är så rädd att jag ska he sönder något, att de ska explodera(typ tvättmaskiner), eller ja de är allmänt läskigt bara.
 Har just nu min tvätt i tvättmaskinerna, och de va segt att få igång(läskigt) ja dessa tvättmaskiner är troligtvis från sena -70 talet....
Hur som haver, då faller mina ögon på en lapp som är upphängd i tvättrummet, tänkte att jag kunde dela med mig på hur lappen såg ut och vad som stog på den :



Annars var jag på gymmet igår för första gången. Var där kring lunch och de va mest dött där, vilket va rätt bra för jag var som en vilsen katt i en djungel. Men skönt att få träna lite. Jag märkte dock att alla mina muskler försvunnit orkade ingenting!  Och tyckte inte alls det var lika kul att träna som jag brukar tycka, men jag tror att de vänder snart =)
Det var iaf grymt skönt att känna idag att man tränat lite igår!

Nu skiner solen och har så lust att gå ut på promenad, men tvätten är i maskinen och jag bör plugga lite, ligger mucho mucho efter. Och senare idag ska jag o Jennifer packa vår lilla minibuss med banderoller och sånt eftersom att det imorgon blir att åka till svenska mässan i Göteborg. På UF-mässan där ska vi också vara jury och utse bästa logotype. Eller det har vi redan utsett, läst igenom alla företagen som skickat in och i en grupp på 5 pers kom vi fram till vinnaren, andraplatsen och tredjeplatsen. Riktigt nöjd med resultatet haha =)

Nu ska jag fortsätta med mitt liv ett tag, kul att ni kikade in!






Kommentarer
Postat av: Buqe

HAhahaha och hahahah igen!!!

For Real lixom?! Det måste vara ett skämt! hahaha

2009-03-13 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0