Å NEJ SÄG ATT DETTA INTE ÄR SANT!!!

Paolo Nutini, ungefär världens bästa sångare och välderns snyggaste människa har gjort mig djupt sorgsen och förargad. Han har ett grymt bra album, som förövrigt vart ute nu i några år känns de som. O  nu verkar de som att ett nytt kommer ut snart, har lyssnar en minut på en låt som sägs vara sjukt underbar (av en viss hmhm) men jag känner inte. Jag känner inte musiken. Okej vissa låtar måste mogna lite. MEN det var inte de jag var tvungen att blogga av mig om.
När man är världssnygg varför går man då och klipper håret kort(are) och skaffar polisoner?

Skäms på dig Paolo. SKÄMS.

R.I.P på denna snygging. Detta är en sorglig dag för mig.



Okej nu har låten spelats klart och ja den blev lite bättre, men endast pga en grym inlevelse.
Har svårt att tro att någon snyggare människa kommer stampa på denna jord igen.

Kommentarer
Postat av: B

hahahha...asså vi ska minsann visa honom när han kommer till sverige! du tar saxen jag tar borsten!

2009-05-13 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0