En ledig helg

Haft en underbart kul helg i helgen!
En helt pluggfri helg, så blev inflyttningsfest hos ett par i klassen i fredags och sen stallarna.



I lördags var det elitidrottsfest så jag var utklädd till handbollsspelare, kändes lättast eftersom de i princip bara är sånna träningskläder jag har. Sedan var det ut på sivans! Var grymt kul=) inte var dag man får gå ut på "krogen" i träningskläder.



 
Fick höra idag att jag hade ful handstil idag , de är alltid kul att veta ;) hahaha säg nått ja inte vet

Kommentarer
Postat av: B

hahah första dansbilden e rolig...o sen posandet med idrottskläder PRICELESS! Vi borde def ha den bilden som vardagsrums tapet ;)

2009-05-19 @ 12:09:26
Postat av: Martina

Ahh vad du ar snygg min van !! :D och du fortjanar att ha underbara helger !! 1 vecka till hemkomst for min del :O:O:O PUSS

2009-05-20 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0