Varmt ute

Jå, äntligen en solig dag! var ett tag sedan sist. Den tiden så man gör dessa komiska iaktagelser.
Idag gick jag in till stan och där möts man av nån typ av barbie upplevelse. En tjej som är ute och joggar (mitt i centrala växjö) men tighta kläder och hon är mer koncentrerad på sig själv istället för vart hon skulle. Samtidigt som hon joggar kollar hon till hur hennes "hylla" ser ut, om dom fortfarande satt kvar. Riktigt roligt att se, gick fnissandes därifrån.. Då jag möts av en gul mercedes cab där en blonderad kille sitter i bilen och är så stolt så man kan nästan tro att han är släkt med Donald Trump. Riktigt tufft raggar han runt där. Varför måste dessa komma fram på sommaren? För det första så är en riktigt gul bil ALDRIG okej, dessutom var inte bilen speciellt märkvärdig heller. Dock är de ju bra att de finns olika människor så man kan underhållas =)

Hur som helst så gick jag in till stan med ett mission att hitta 20 års present till Buqelino. Yeaapp de stämmer, imorgon bär det av till Smålandsstenar för att hälsa på b-day flickan. Ser jag fram emot. Peace out ladies!



Kommentarer
Postat av: B

Nä men Elin...nu förstörde du juh allting. Du var juh min B'day present! Tack gums men bara att du kommer är den bästa presenten för mig! :)

2009-05-25 @ 23:10:29
Postat av: B

Haha önskar att jag varit där och sett allt! :P

2009-05-25 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0