Nej jag har inte lagt ner bloggen

Fast jag vet att jag inte skriver allt for ofta!
Idag har jag iallafall sagt upp mig pa jobbet! ska jobba 2 veckor till! sedan ska jag molly o emilie ta privatlektioner i spanska i 4 veckor :) Vi hittade en spanskalarare som ska komma till var lagenhet 4h varje dag sa det blir perfekt ju, antligen far man lara sig lite spanska!
Annars har jag/vi har tjejer fatt en ny hobby. istallet for att festa i lordags, lagade vi middag hemma hos oss o stickade. Ikvall kommer ska nog jag molly o lollo ha en liten syjunta nar de slutar jobbet=) vi har blivit skikkelig gamla, ME LIKE. haha ellerrr, nej men de ar mysigt..
Syftet att jag och emilie sitter vid internetcafet ar att vi ska checka upp va vi ska hitta pa efter jul! vi funderar pa att kanske flytta till malaga o jobba pa nat spanskt stalle o lara oss sa mkt spanska som mojligt, vi ar bara sa sjukt less pa fuengirola nu, sa liten stad! och malaga e bara 3-4 mil harifran men inte lika turistigt alls. DE GILLAR VI.
menmenmenmenmen, vi far se ;) mañana mañana

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahhaha men gulle, inte kan jag tänka mig dig sitta och sticka :) vilket varmt ställe åker vi till i maj ??nPusseli

2009-11-09 @ 20:06:06
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0