Spanskalektioner

Nu har äntligen spanska lektionerna dragit igång! Började i måndags så de betyder att vi hunnit med 12 h spanska än så länge. Har väl lärt mig ett par nya saker, men annars är det mest repetition från spanskan på gymnasiet. Men hon är väldigt duktig vår lärare så det är ju bra =)

Annars har de ju Costa del sol's största marknad här i Fuengirola på tisdagar och jag och emilie kan strosa runt i flera timmar(dock varar den bara i 4) men vi är ganska glad i frukt så i tisdags inhandlade vi 6kg mango, 5 kg apelsiner och 2kg granatäpplen..=) de håller en vecka kanske, så blir påfyllning nästa uke!

Och bara för min lack-of uppläggande av bilder slänger ja bara in några här så blir de bra!

   


Kommentarer
Postat av: Martina

åhh puss på dig, och puss på mangon !! men selvfølgelig mest puss på dig !

2009-11-27 @ 01:52:42
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Elin min älskling när kommer du till Sverige?!?! Fan vad jag saknar dig gumman. Bilderna gav en konstig känsla. Första gången man känner att du e väldigt långt borta. Svårt o förklara lol! :P

Puss på dig älskling!!!!

2009-11-27 @ 23:00:50
Postat av: Eglot

Buqe sotnot! Jag kommer till Boden 20dec! Jag saknar dig ocksa selvfolgelig:) jag ar inte sa langt borta men samtidigt valdigt langt borta! gar studierna bra ?? pussssspusssss

2009-12-02 @ 13:43:40
Postat av: Buqe

Jo studierna går jättebra...fick vg på första tentan och avklarade kursen så jag känner mig stolt!

Ohhh vad nice, jag läntar verkligen! Sen har jag en väldigt bra nyhet o berätta sen!!!!

2009-12-02 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0