en cocacola och lite funderingar

När skall jag åka hem då? Tänkte att ja skulle boka min hemresa nu, men har börjat tveka om de är för tidigt att komma hem 15 dec, men samtidigt för sent att komma 21a 22a?!

Har inte heller helt klart vad som kommer ske efter jul om de blir fortsatt Fuengirola eller icket. Nåväl, har iaf börjar sälja hälsokost nu eftersom att ja klarade veckobudsjettet förra veckan, wihoo =) så nu säljer ja aloe vera och blåbär i pillerform, haha. faktiskt mkt roligare! har bara sålt 3 timmar idag men iaf.

Snart ska jag o Emilie leta efter halloweenkostymer! (vi har blivit bra på att klä ut oss här borta) Vi är 6 tjejer som har kommit på ett grymt tema, men berättar sedan vad de e för någe! så förhoppningsvis hittar vi nå coolt i våra kinesbutiker ;)

Pjaa va mer,,.  ikväll ska ja iaf på provisionsmiddag så de blir nice me litte go mat! förra veckan åt jag räkcocktail till förrätt, lax o potatis o till efterrätt delade ja o en tjej på choklarkaka/äppelkaka...de va MUMS. Ska tydligen va en bra restaurang ikväll också så jag klagar inte!


Nej nu är de sol här och jag har ledigt resten av dagen så nu ska ja ut o njutaa



nördigt inlägg jag vet men jag orkar inte nå annat, häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0