Surprise surprise!

Hur skall man kunna sammanfatta allt som hander har nere pa nagra fa stycken? borde kanske ta en skrivarkurs eller nage!

Jag vet faktiskt inte var ja slutade men kan beratta lite om helgen. I fredags hade vi en surprise party for en tjej som kom hit samtidigt som mig fran jobbet (Joanna) som fylde 21ar. Hon trodde att vi skulle ha maskeradparty pa lordagen sa hon blev lagomt overraskad nar hon pa fredagen blev inslangd i en taxi sjalv medan adressen blev given till chaufforen. Joanna landade hos Kine och Malin i en lagenhet dar hon fick sitt har tillfixat och make-(uppen) palagd. Efter det kom hon hem till var lagenhet da hon fick kla pa sig kvallens outfit! De blev en hula-hula kjol och en hula-hula bh! supert! Vi hade beach-tema..Sedan var det surpriseparty dar typ alla fran jobbet var samlade hemma pa hennes takrerass utkladda till beach-typer=) de va sjukt skoj! jag var en strandforsaljare, eller en san dar konstnar som ritar av folks ansikten, haha. jag maste lagga ut bilder i helgen pa hur snygga alla var!!!=)

Som sagt vi hade en blast verkligen!

Pa lordagen tog vi det lugnt, strosade lite pa ferian och snackade med spanjorer och akte massa karuseller, precis som det skall vara. Juste och Pa sondagen var vi ute pa ferian igen och da var ja sa dum att ta en vaska med mig(har bivit tillsagt att helst inte ha vaskor) sa nar ja kom hem var min planbok borta..yeey! for jag har blivit ranad lala...! dock sa var ja inte sa dum att ja hade med mig korkort eller bankkort sa det var bara typ 30 euro som forsvann , samt mitt european healt insurance card, fast det har jag ett extra av sa de ar nemas problemas!

Naval nog prat om fritiden, i veckan jobbar vi 13.30-21.00 man-to och de betyder att vi har langhelg! sa vi funderar pa ett hyra vespor och aka runt till narliggande stallen och ligga pa playan och upptacka litte nya grejer sa det blir nog bra.

Nej nu har ja skrifvit nog fuhr idag. peeaace and love!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh fan vad najs med långhelg !! Jag vill också hyra vespor och fara och chilla !! pluff ta med mig :D Puss

2009-10-14 @ 23:08:39
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: B

Fan vad nice du har det där borta! Längtar efter bilderna! pussss

2009-10-15 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0