Vill iccche hem till sverige!

Hur kanns det att skrapa rutorna innan jobbet? frysa nosen av sig o sitta i morkret? Nej det saknar jag inte alls!...
Igar var vi girlsen fran jobbet och vara spanska vanner hemma hos oss och drack vin pa ballkongen var, och fick hora att ja borde byta yrke! Jag skall bli...KOMIKER...de ni! fick hora av en pa jobbet som sa att jag maste bli komiker, de ar min talang och jag har mycket torr humor. pja de sista kan nog stamma in :) gjorde tydligen ett gott intryck nar jag holl mitt 2 minuters tal om sugror pa jobbet ;) men ar en liten teaterapa sa ni kanske far se mig pa berns snart!....? Ialla fulla fall, sedan drog vi in till byn to shake some booty, sedan var vi hemma cirkus 7.
Idag har vi legat pa stranden, var sjukt skont. Och de va jattemkt vagor idag sa da kom surfarna ut,(OM vi kollade) sedan fragade dom om vi ville testa surfa sa emilie och emma surfade pa=) Och ikvall ar vi bjudna hem till dom pa barbeque, me gusta! sa mig gar de ingen nod pa, trivs som fisken i vattnet!



 VI HOREZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0