En lordag i Spanien

Hej hej och hemskt mycket hej. Var nagra dagar sen ja skrev och visst har de hant ett och annat. Jag har flyttat in i min forsta spanska lagenhet! bor med tva tjejer fran jobbet, en svenne o en norr(man)=kvinna! Vi har ringt runt pa olika annonser i lokala tidningen men framst gatt runt kvarteren och letat efter skyltar "El Alquilo" vilket betyder att de hyres ut. Och sa ringde ja pa en lagenhet da en fastighetssnubbe svarade och motte upp oss en timme senare och visade oss maassa lagenheter. Var manga fina, men vi hittade en suveran lagenhet!!! Vi har en med 3 sovrum, 2 badrum och pool nere pa innergarden, de ar hur mysigt som helst! och sen har vi en balkong harlig utsikt. Vi lottade om vem som skulle fa vilket rum, och saklart fick ja de rummet ja inte villa ha, ROSA!!! haha ;) men de ar ratt sott anda. Jag har aven har tva sangar sa om nagon vill komma o halsa pa ar de varmt valkomna!

Sitter pa ett internetcafe nu 40m fran lagenheten och gar inte alls bra att ladda upp bilder har, men ska nog ga in pa nagot fik som har wifi sa ja kan anvanda min egna dator o darmed visa bilder fran var lagenhet.

Igar tog vi en fredagsol me folk fran jobbet och idag ska vi hem till 3 svenska tjejer som ocksa borjar jobba pa mondag, sa de blir nog trevligt!
Annars har vi degat vid poolen, det har vart ratt varmt sa min nos har blitt lite rod. OJ vilka problem man har=) Nej jag trivs jattebra har sa ja hoppas att ja trivs bra pa jobbet ocksa, da blir man nog kvar har ett tag.

Har aven bestamt mig att ja ska lara mig spanska! nagot ska de minsann bli av mig ocksà! ;)



Hasta luego




Kommentarer
Postat av: Martina

Åhhh så underbart du verkar ha det ! Och lägenheten lät ju asbra, pool och hela köret !!:D lite annat motför den jag och maja hade ;) haha drick lite sangria för min del också där borta :) hihi Puss

2009-09-20 @ 01:55:37
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Haha snacka om att du har det sååå hemskt där borta! Ahh men va nice att du ska lära dig spanska, så kan du lära ut det till moi sen oxo! Många kramar o pussar till snyggelin! love ya!

2009-09-20 @ 11:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0