Framme i Fuengirola

Hej hej i hallonskogen!

Nu ar ja framme i spanien, och booy it feels nice!
Igar landade jag 10.40 pa Malaga o motte upp en tjej, Louise som ska jobba pa samma jobb. Vi tog taxi till hostelet och inkvarterade oss. Jag har tva sangar, vet inte om jag ska sova varannan natt i dem? maste ju lixom utnyttja de man har..=)
Sedan motte varan coach upp oss pa hostelet och vi tog en cola i solskenet o han hjalpte oss ringa in olika lagenheter i tidningen som ar bra att soka osvosv. Pa kvallen motte en tjej fran jobbet upp oss for att visa oss runt i staden, o sa kakade vi pa restaurang. OCH dessa jobbiga forsaljare kommer fram o trycker upp filmer i ansiktet, och klockor som blandar sa man blir synskadad!
Men var nog mest for att restauranggatan var dar, annars brukar man tydligen inte se sa mkt av dom..tack gode gud..

Nej men annars mar ja bra! Idag har jag och Louise vart o strosat i stan fran 10-14, forsokte hitta marknaden i typ 2h innan vi hittade haha, men de va Costa del sols storsta marknad och den ar varje tisdag. Fanns valdigt mycket dar faktiskt, kopte bland annat en vaska o en bikini. VIKTIGT att notera ar att siestan ar helig, fran 14-18 ar de bara att vila upp sig, dvs ga tillbaks till hostelet o sova ett par-3h ;) Sedan ar man fit for fight igen!

Nej nu ska ja soka pa lite lagenhetsannonser o se om man hittar nan trevlig lagenhet att titta pa imorgon.


Adios amigos



Kommentarer
Postat av: Martina

Heeeeej snygging :) Åhh vad kul att höra att du är framme och att allt är bra ! Nu vill jag ha uppdateringer ofta så jag vet var för roligheter du håller på med :D blir så avis ! hehe. annars kan jag komma och sova i den andra sängen !! pusss

2009-09-15 @ 21:35:05
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Fan va nice att du är framme o har det gott! Hahah säger som märta...nån av oss kan ta den andra sängen lol! pussss

2009-09-16 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0