Mission accomplished!

Äntligen sitter jag vid min egna dator och surfar! Rätt skönt att slippa sånna där internetcafén må jag säga. Sitter här själv som en gammal gubbe vid min dator, dricker cola o käkar skinkpaj med blåost eller va de va ;) Idag skiner solen som den förövrigt typ alltid gör här. Jobbet har även startat, har haft 2 dagars kurs men vi hann ringa typ 25 minuter igår. Jag ska sälja strumpor haha, sånt som man verkligen tänkt tidigare vart ett skämt att folk gör typ! men de är svårt, o norska kunderna är näst svårast att sälja till i världen efter usa, VILKEN UTMANING! =)

Tänkte ladda upp lite bilder nu, så ja orkar inte skriva så värst mycket i detta inlägget.. Hoppas ni där hemma har det sjukt bra och har ni inte det så kom hit istället vettja! om jag rekryterar en ny person så får ja 100 euro.

Puss o kram o nyp i kinden så länge

 

 

           


Kommentarer
Postat av: Martina

Men GUUUUUUUUUUUUUUUUUD så avis jag blir på dig ! hade jag inte haft mitt att göra dem nästa 6 månaderna så hade du lätt fått rekrytera mig ;) jag hade kommit på momangen ! That's for sure :) Pusssss

2009-09-23 @ 22:07:28
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

heheh nice du har det därborta juh!

Äntligen så har du internet, vilket betyder mer blogginlägg!!! :)

Puss på dig din sötnos!

2009-09-23 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0