One mago a day keeps the doctor away

De ar mitt nya motto, mangosarna har ar saa goda! Annu en selling point varfor martina ska komma hit ;)
Igar jobbade vi pa o ringde som vanligt pa jobbet, gick faktiskt jattebra av nagon anledning..sa de va kul! men de som var annu mer kul var att systemet kranglade sa de gick inte att ringa sa vi fick sluta 18, sa da passade vi pa att gora staden i fuengirola. Glomde saga att vi bor i Los Boliches (sa mamma du kan ju saga de till pappa o rubba in de lite HAHAHA) De ar jattetrevliigt har.

Tankte dra lite pa stan nu, de andra 2 kombosarna ligger vid poolen och glassar.
Maste aven kopa sugror till alla pa jobbet eftersom att forsta dagen var vi tvugna att halla ett tal, da drog ja en lapp som stog "sugror" sa ja pladdrade ba om sugror i 2 minuter o da lovade ja att ja skulle kopa till alla =)


Sa nu ska ja gora mina arenden!



Hasta luego

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahha jag läste flera gånger "One MONGO a day keeps the doctor away" Hahaha och undrade vaffan du menade med det ;) Nästan så att jag bokar resa nu på en gång, verkar ju bara bli bättre och bättre :D

2009-09-24 @ 21:43:59
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Buqe

Hahah...mums me mango! Så roligt o läsa att du har det så bra där borta...du förtjänar verkligen all lycka i världen för att du e en så toppentjej! =]

2009-09-24 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0